Відповіді:
|
Реєстрація, створення і настроювання підключення. 
|
1. Як створити гостьове підключення?
|
Детальне описання створення гостьового підключення
|
2. Як зареєструватися? (Реєстрація нового користувача)
|
Детальне описання процесу реєстрації нового користувача
|
3. Як перевірити залишок на рахунку? (баланс)
|
Для перевірки балансу вам потрібно зайти на сайт superweb.com.ua і ввійти до особистого кабінету вказав у лівій верхній частині сторінки Ваш логін (ім'я користувача), пароль і натиснув кнопку «OK» З меню в правій частині «Особистого кабінету» оберіть пункт «Поточний баланс», після Ви перейдете на сторінку перевірки балансу та зможете переглянути залишок на вашому рахунку.
|
4. Як вибрати тарифний план?
|
Виконавши вхід в особистий кабінет з веб-сторінки сайту superweb.com.ua Ви побачите в правій частині сторінки особистого кабінету меню, одним з пунктів якого є пункт «Вибрати тарифний план». Натиснувши на нього, Ви перейдете на сторінку вибору тарифних планів. З представленого списку Ви зможете обрати необхідний тарифний план, відзначивши його і натиснувши кнопку «Обрати». Ознайомтеся, будь ласка, з рекомендаціями з використання тарифних планів, а також з описом роботи тарифного плану за замовчанням.
Увага! При виборі тарифного плану (крім тарифних планів: «Супердоба» і «Суперпогодинний») зазначена сума автоматично знімається з вашого рахунка, тому не рекомендуємо переключати тарифні плани кілька разів підряд щоб уникнути втрати грошей!
|
5. Тарифікація.
|
При використанні тарифного плану «Суперпогодинний» тарифікація посекундна.
|
Установка зв'язку (дозвон, підключення) 
|
1. Не встановлюється зв'язок, модем не набирає номер.
|
- Перевірте, чи правильно підключений модем до комп'ютера і телефонна лінія до модему;
- Перевірте, чи включений модем, чи визначається модем комп'ютером;
- Перевірте правильність номера, що набирається.
|
2. Постійний сигнал «Лінія зай'нята».
|
- Якщо ваша АТС не підтримує тональний набір номера, перед номером, що набирається, вкажіть латинську букву p.
Наприклад p5372425 Модем буде набирати номер в імпульсному режимі;
-
Спробуйте додзвонитися по одному з наступних номерів телефонів:
5401121
2511212
5372425
- Перевірте, можливо, чи додзвонитися по зазначеному в підключенні номерові зі звичайного телефону.
|
3. Не виконується аутентификация (не правильне ім'я користувача або пароль). 
|
- Перевірте правильність ім'я користувача (логина) і пароля, які повинні бути набрані англійськими буквами з урахуванням регістра й у повній відповідності з тими, котрі були зазначені при реєстрації;
- Перевірте залишок грошей на вашому рахунку, використовуючи гостьове підключення. Якщо на Вашому рахунку нуль - поповніть баланс;
- Перевірте номер телефону, що вказаний у підключенні. Можливо, вказан номер іншого провайдера.
|
Проблеми, що виникають після підключення 
|
1. Підключення встановлене, але жодна веб-сторінка не відкривається.
|
-
Якщо Ви підключаєтеся, використовуючи гостьове підключення Вам доступний тільки сайт superweb.com.ua
- Перевірте настроювання Вашого браузера.
- Можливо необхідно вказати адреси DNS серверів.
- Якщо у вас є брендмауер (FіreWall), перевірте: чи не блокує він HTTP протокол.
|
2. У процесі роботи перестають передаватися дані.
|
- Відключится та підключится знову;
- Використовуючи рядок ініціалізації для вашого модему, відключите протокол v.90/v.92
- Перевірте Ваш комп'ютер на наявність вірусів генеруючих потоки даних.
|
3. Часті розриви зв'язку.
|
- Використовуючи рядок ініціалізації для вашого модему, відключите протокол v.90/v.92
- Звернетеся в ремонтне бюро вашої АТС із проханням перевірити вашу лінію
|