Ім'я:
Пароль:
Реєстрація
Продукти і ціни
Часто задаваємі питання
Де придбати?

ДО УВАГИ КОРИСТУВАЧІВ!
У нас змінилися номери дозвону!
З 1 березня будуть діяти нові номери дозвону:
502-02-50, 502-02-54, 540-11-21, 251-12-12.


 

Часто задаваємі питання:

Реєстрація, створення і настроювання підключення.

1. Як створити гостьове підключення?
2. Як зареєструватися? (реєстрація нового користувача)
3. Як перевірити залишок на рахунку? (баланс)
4. Як вибрати тарифний план?
5. Тарифікація.

Встановлення зв'язку (дозвон, підключення)

1. Не набирається номер.
2. Постійний сигнал «Лінія зайнята».
3. Не виконується аутентификация (не правильне ім'я користувача або пароль).

Проблеми, що виникають після підключення

1. Підключення встановлене, але жодна веб-страница не відкривається.
2. У процесі роботи перестають передаватися дані.
3. Часті розриви зв'язку.


Відповіді:


Реєстрація, створення і настроювання підключення. top

1. Як створити гостьове підключення? top
Детальне описання створення гостьового підключення

2. Як зареєструватися? (Реєстрація нового користувача) top
Детальне описання процесу реєстрації нового користувача

3. Як перевірити залишок на рахунку? (баланс) top
Для перевірки балансу вам потрібно зайти на сайт superweb.com.ua і ввійти до особистого кабінету вказав у лівій верхній частині сторінки Ваш логін (ім'я користувача), пароль і натиснув кнопку «OK» З меню в правій частині «Особистого кабінету» оберіть пункт «Поточний баланс», після Ви перейдете на сторінку перевірки балансу та зможете переглянути залишок на вашому рахунку.

4. Як вибрати тарифний план? top
Виконавши вхід в особистий кабінет з веб-сторінки сайту superweb.com.ua Ви побачите в правій частині сторінки особистого кабінету меню, одним з пунктів якого є пункт «Вибрати тарифний план». Натиснувши на нього, Ви перейдете на сторінку вибору тарифних планів. З представленого списку Ви зможете обрати необхідний тарифний план, відзначивши його і натиснувши кнопку «Обрати». Ознайомтеся, будь ласка, з рекомендаціями з використання тарифних планів, а також з описом роботи тарифного плану за замовчанням.
Увага! При виборі тарифного плану (крім тарифних планів: «Супердоба» і «Суперпогодинний») зазначена сума автоматично знімається з вашого рахунка, тому не рекомендуємо переключати тарифні плани кілька разів підряд щоб уникнути втрати грошей!

5. Тарифікація. top
При використанні тарифного плану «Суперпогодинний» тарифікація посекундна.

Установка зв'язку (дозвон, підключення) top

1. Не встановлюється зв'язок, модем не набирає номер. top
  • Перевірте, чи правильно підключений модем до комп'ютера і телефонна лінія до модему;
  • Перевірте, чи включений модем, чи визначається модем комп'ютером;
  • Перевірте правильність номера, що набирається.

2. Постійний сигнал «Лінія зай'нята». top
  • Якщо ваша АТС не підтримує тональний набір номера, перед номером, що набирається, вкажіть латинську букву p.
    Наприклад p5372425 Модем буде набирати номер в імпульсному режимі;
  • Спробуйте додзвонитися по одному з наступних номерів телефонів:

              5401121
              2511212
              5372425

  • Перевірте, можливо, чи додзвонитися по зазначеному в підключенні номерові зі звичайного телефону.

3. Не виконується аутентификация (не правильне ім'я користувача або пароль). top

  • Перевірте правильність ім'я користувача (логина) і пароля, які повинні бути набрані англійськими буквами з урахуванням регістра й у повній відповідності з тими, котрі були зазначені при реєстрації;
  • Перевірте залишок грошей на вашому рахунку, використовуючи гостьове підключення. Якщо на Вашому рахунку нуль - поповніть баланс;
  • Перевірте номер телефону, що вказаний у підключенні. Можливо, вказан номер іншого провайдера.

Проблеми, що виникають після підключення top

1. Підключення встановлене, але жодна веб-сторінка не відкривається. top
  • Якщо Ви підключаєтеся, використовуючи гостьове підключення Вам доступний тільки сайт superweb.com.ua
  • Перевірте настроювання Вашого браузера.
  • Можливо необхідно вказати адреси DNS серверів.
  • Якщо у вас є брендмауер (FіreWall), перевірте: чи не блокує він HTTP протокол.
2. У процесі роботи перестають передаватися дані. top
  • Відключится та підключится знову;
  • Використовуючи рядок ініціалізації для вашого модему, відключите протокол v.90/v.92
  • Перевірте Ваш комп'ютер на наявність вірусів генеруючих потоки даних.
3. Часті розриви зв'язку. top
  • Використовуючи рядок ініціалізації для вашого модему, відключите протокол v.90/v.92
  • Звернетеся в ремонтне бюро вашої АТС із проханням перевірити вашу лінію
 
Умови використання      Умови сплати
Київ, вул. Патріса Лумумби, б. 4/6, корп. Б, офіс 607. Тел: +380 44 2 060 060 Copyright 1999-2005 Net in Net B.V.